Thursday, April 21, 2011

bloggie dumb dumb

first2 skali aku nak korang taw yang aku ni mmg bongek la dalam coret-mencoret ni.
aku buat blog pon sebab suke tengok blog org lain yg best2.
there's a lot going on my mind tp aku x reti lah nak tulis. kalau bab cerite kat org ,memang aku num. 1. maybe sebab aku ni byk sangat cakap kot. *byk mengumpat pon ye jugak*

tp x kire aku nak tulis jugak ! YEAHHH!
aku mmg beginner lah dalam blog ni. dah berabad dah create blog tp dibiarkan tanpa didikan dan kasih sayang.yelah dah x de org org nak ajar ! 
korang mesti bosan je ek tgok blog aku. poyo semacam. bosan. lagu gambar hape pon tarak. dehh
aku tgah berusaha lah ni. cuti 4 bulan ni aku ngadap bende 4 segi ni je

.........................................*tngok, aku dah blur.aku mmg x reti nak bebel lah !


aku pon x taw ade org bace blog aku ke x. rasenye x de. xpe. bialah. yg penting aku nak tulis byk2.






saje je tunjuk buku ni. aku x bace pon. x jumpe lagik.
*im no dummy by the way

dah tu jelah. aku dah x taw nak tulis pe. 



No comments:

Post a Comment