Tuesday, April 26, 2011

babu ku, boyfriend ku

oh, babu, jantan pertama yang berjaye amek hati aku.
babu ni memang hensem lah !
ayah pon dah setuju. ayah kate "babu ni jelah satu2 nye anak jantan ayah" ( adik beradik kitorg sume pompuan)
first time babu dtg rumah time tu aku terus terpikat lah. cinte pandang first bak kate org.
badan tuff, suare macho. pompuan mne x terpikat. lg satu babu ni mmg pndai mengayat. bertanggungjawab pon ye jugak
pagi2 die lah kejut aku bgn subuh. die x kan pegi slagi aku x bgn.
mamanan feveret die ikan tuna. sbb tu lah die tuff kot. byk omega 3. hehe

aku ade gak amek gmba die.







babu ni mmg mesre ngn anak dare. gatal jugak lah.
mase mule2 die dtg, aku igt babu ni gay. yelah, dok berkepit je ngn kucing jntn jiran aku. main same2, makan same2, gaduh2, gurau2, bermiaw-miawan di bawah sinaran bulan ketika angin sepoi2 bahase melayu.
kekasih aku ni suke sgt kotak or bakul. kalau nmpak je kotak kosong msti die lompat masuk lah. pastu die suke jari jugak. kalo bagi jari die ske lah gigit2. die kate rangup lemak berkrim, terbaik dari ladang.
babu jugak athlete antarabangse ping pong. pantang dengar bunyi bola ping pong, girlfriend die pon die snggup ceraikan talak 3.
tp babu benci plastik. go green lah katekan.( mcm tuan die jugak )
kalau die dpt plastik habis die cakar n cerai beraikan plastik tu. kadang2 aku tgok dah macam obor2 lunyai je plastik tu. ape dose plastik aku pon x taw.

walaupon babu ni mcm gile je, tp die slalu gak blagak macho. slalu kalau org pggil die toleh skali je, pastu die men jln mcm tu je, or jilat bulu, or duduk bertempek je atas lntai. mmg mcm garfield.
walau pon tough, babu gemok jugak. asyik makan je. nk makan high standard lak tu. makan western food (whiskas)

boyfriend aku ni dlm mase yg same still beriman. die suke kalau org sujud. mesti die dtg ngendeng2 kepale. die mmg suke ngendeng2 kat kepale org. ayah pernah jugak marah babu.."HEI BABU ! APE KACAU ANAK DARE ORG JE NI ! NAK KENE NI ! "
pastu babu pon  buat muke kesian die..


humm..

mcm tulah kisah boyfriend aku si babu..
kalau korang nak die jugak, pergi isi borang. limited edition. satu malam aku kire RM8000.

1 comment: